Sunday 10 September 2017

Good Forex Rätters Singapore


Tack för att du genomför valutakursen till ett överkomligt pris Jag har deltagit i flera förhandsvisningar och betalat ens tusentals dollar för att delta i vissa kurser Men kvaliteten på det som lärdes från dessa kurser lärde sig blekt i jämförelse med ditt jag är mer självsäker handel förex nu och jag vet att fånga pips är nu inte längre en fråga om lycka Ännu en gång tack Cheers, från Jerome. THE ONLY FOREX COURSE I Singapore sedan 2007 som drivs av en erfaren Forex Trainer som har två bästsäljande böcker på Forex Trading. Forex Foundation - Lär kännetecknen hos de 4 stora valutapar - Timing för handel för varje större par - Använd Forex nyheter och information på webben - Kartläggning Kunskap - Handel och Money Management. Technical Analysis - Förstå prisåtgärder - Trend identifiering uptrend , downtrend och bekräftelse med hjälp av tillförlitliga tekniska indikatorer - Användning av valda trendföljande indikatorer och oscillatorer - Stöd och motståndsidentifiering.4 Kraftfull Trading Strategies 1 Modified Duck Trading System, 2 PMA Trading System, 3 Modifierad Duck Reversal, 4 Fibonacci Trading System - Bästa tiden att handla med dessa strategier. Kundsupport - E-postsupport Skicka dina frågor direkt till tränaren och få dem att svara - Skicka in din Frågor och dela handelstips på vårt Facebook-forum Lär dig av våra studentbaser och dela handelstips - Ta emot användbar information via email. Nicholas Tan är en Certified Financial Technician klicka här för att se certifiering En Certified Financial Technician är någon som är certifierad chartist utbildad och Certifierad i teknisk analys Certifikatet utfärdas av International Federation of Technical Analysts IFTA Många hävdade att de visste hur man läser diagram, men få är professionellt certifierade som diagram eller är certifierad expert i teknisk analys. Nicholas Tan har mer än 20 års erfarenhet inom Forex trading, har arbetat i 13 år som Forex-handlare med Bank Brussels Lamber T och Chase Manhattan Bank Beväpnad med examen från NUS 1989 arbetade han upp till vice president och gjorde miljoner under dessa år Sedan 2003 har Nicholas handlat för egen räkning och coachat många individer på Forex. Han är också den bästsäljande författare till Handbook on Forex Trading är en enkel guide till lönsam valutahandel och Forex Trends och lönsamma mönster som publiceras av Rank Books. Han är den första näringsidkaren att skriva en bok om valutahandlare under 2007 och mer än 10 000 exemplar har sålts och det fortsätter att Var den populäraste guiden på Forex Trading Boken är tillgänglig på alla större bokhandlar i Singapore. Nicholas Tan har presenterats i Channel NewsAsia-programmet, Cents Sensibilities - EPISODE 6 - Pengar, pengar, pengar Forex Trading Mer detaljer på Nicholas Tan finns också i boken Secrets of High-Profitable Traders Lärdomar från Singapore s Handelsguruer publicerade av Rank Books Tillgängliga hos alla större bokhandlare och på. Vad våra studenter säger Nicho las är mycket kunnig om ämnet Forex och han kan använda levande affärer för att visa exempel Syed Abdul Rahim - apr 2011 Mycket nöjd med kursen Jag gick till kursen med mycket lite kunskap och efter kursen är jag mer övertygad om handeln med Nicholas Solbränna är väldigt hjälpsam Mohd Fadly Bin Eddy - apr 2011 Jag vill tacka nicholas för att dela sin kunskap och erfarenhet till ett överkomligt pris En riktig forex kurs för alla som vill lära sig att handla forex Jag kommer att rekommendera kursen till mina vänner Enkla och effektiv Kang Hwee Leong, apr 2011 Jag rekommenderar starkt Nicholas kurs till alla som är angelägna att lära sig om valutahandling Nicholas lär ut effektiv och ändå enkel att tillämpa strategier, som jag är glad att ha gynnat En mest uppriktig och kunnig tränare och person Ginny. Nicholas engagerar alla eleverna under sitt seminarium. Han tillhandahåller informationen på ett concised sätt, så att alla studenter tar upp nödvändiga detaljer. Informationen granskas och förstärks så att eleverna är fullt medvetna om riskerna och möjligheterna i Forex Trading Phil Gordon, från Storbritannien. Din investering 1000 är bara nett. Läs om att handla med vinst med hjälp av reala handelsexempel, riktiga diagram och beprövade metoder som fungerar . Kursens längd - 1 x FULLDAGS KLASS Handledning på handledning. Forex Kurs Singapore Crap. I deltog i en kurs förhandsvisning av killen som håller reklam på tidningen varannan dag Den som hävdar att hans elever ska göra mellan 1000 och 60 000 i hur många veckor. Så den gratis Forex kursen fick mig intresserad och gick ner för att ta en titt Pojke där så mycket historia berättar i förhandsvisningen, lärde sig ingenting utom att bluffa de enkla personer som inte vet någonting om forex att de kan köpa låga och sälja högt och fortsätt att hävda att han har en 100 säker vinstmetod. Vem kan inte prata med sådana saker. Och när vi håller på att avsluta förhandsvisningen ber han oss alla att stå upp och ordna oss i en ordning för vem som är Intresserad och vem inte är intresserad. Han var DAMN påträngande för att få folk att anmäla sig. Och han diskriminerar de som står i det inte intresserade området. För resten av dagen var jag helt förbannad av hans hårda försäljning och inga resultat visade sig bevisa att han är en riktigt bra näringsidkare eller en som tjänar pengar nu Vad är värst är folk registrerar sig och inte vet vad de anmäler sig till. Jag har äntligen hittat vägen att handla med bara 1 timme per dag med högt vinnande förhållande. Du kan läsa mer På sidan 2 på den här tråden där jag lägger mina recensioner och jämförelser. Om du vill snabba fram och skära chasen är det s. Edited by eddiecheng 23 Oct 13, 12 11 PM.39 inlägg sedan jan 08.1765 inlägg sedan mar 09. Vet du att MAS har nya kriterier för leverantörer mäklare av levererad FX, CFD och andra specifika investeringsprodukter för att bedöma produktens lämplighet för varje kund Med andra ord om du inte uppfyllde något av dessa kriterier, kommer du som standard att vara oförmögen att handla forex i Singapore.1 Traded CFDs, fo Rex eller andra OTC-derivat minst sex gånger under de senaste tre åren.2 Har godkänt ett examensbevis eller högre kvalifikation i en relevant kurs.3 godkändes den Chartered Financial Analyst-undersökning som utförs av CFA-institutet eller ACCA-kvalifikationen för Chartered Certified Accountants ACCA-kvalifikation eller. 4 Arbetade minst tre år i följd under de senaste tio åren inom ett relevant fält. Och förvånansvärt är Forex-kursen fortfarande igång, eller det är bara en del av självkännedomskurs för dig själv.48 inlägg sedan Jan 13. år, tvivlar jag på effektiviteten Av innehållet som de undervisar i sina seminarier för kursutbildning. Vad de kan visa är skärmdump av sina strategier som fungerar. Men när handel lever, kommer du att inse att det förmodligen misslyckades fler gånger än det faktiskt fungerar. Så de skärmdumpar fångas på de som fungerade, vad händer med de flesta människor som inte är faktiskt bra på handel och följer sina Forex-strategier helhjärtat och att inse att det inte fungerar som de lärde Sluta förlora mer pengar än vad de faktiskt hade i första hand. De flesta människor går med i dessa valutakurser med mentaliteten att tjäna mer pengar, men de flesta hamnar förlora sina pengar istället vad en ironi. Jag anser mig själv som en kunnig förexhandelare, men En ivrig lärare så alltid kommer att kolla upp dessa Forex kurs seminarier i singapore och även Forex kurs på internet. Found några bra men hittills inget riktigt bra och tillämpliga de som verkligen kan följa sin Forex trading strategi och tjäna pengar mest av Tiden. Måste jag inte se tillräckligt hårt. Kvaliteten på sgForum. Inte riktigt sant att du kan handla forex, även om du har en liten huvudstad som 1k. Självklart kan du inte förvänta dig att vinna 500 i 1 handel som kommer att bli som 50 vinst per handel. Det är för riskabelt på det sättet vilket är varför valutakursen där ute som hävdar att ta 1k till XX, XXX belopp i hur många veckor är bara rena galen - du kommer enkelt att förlora alla dina pengar på 1 dag om du handlar så högt en insats. Ett anständigt förhållande blir 1-2 prof det per handel Vilket är 10-20. Det här kan tyckas litet, eftersom huvudstaden är liten, men om du ökar eller växer din kapital, så kommer det snöboll till en bra summa. På en sidaote har jag bara anmält mig för 3 online Forex kurs låter dumt jag vet men jag tycker om att lära mig för att jag bara kan få 1 bra tips från en kurs kurs som kommer att hjälpa till i mitt valutahandlare då är det värt det för mig de 3 har ganska bra recensioner, men Ska se hur det går, eller är det bara en annan skräpbelastning av teorier som inte fungerar. Jag sa mina kommentarer på 3 valutakursen jag fick kanske kommentaren var inte väldigt bra men jag behöver 30 inlägg så cheers. Edited av eddiecheng 02 maj 13 12 11 PM. aktuellt undrar jag ens varför folk går för dessa gratis Forex kursförhandsvisningar. Det finns så mycket information om valutahandlare lätt tillgängliga på internet dessa människor deltar i dessa Forex previews inte ens veta en aning vad är forex. hard inte att få con eftersom dessa försäljare kommer att göra Forex trading ljud så enkelt är det faktiskt den easy. ok granskningstiden Jag har gått igenom 3 onlineexkurs kursen jag fick. Alla 3 valutakurser är på prisåtgärder Eftersom indikatorer är vanligtvis långsammare, och då indikatorn fick en signal och när du går in i vanligtvis kommer marknaden vänd dig mot dig Prisåtgärd är vad som flyttar marknaden Det är anledningen till att jag nu fokuserar på prisåtgärder efter att ha läst på den hårda vägen. Utan 3 kurser suger jag verkligen. Strategierna var inte nya och fungerade inte. de andra 2 var ganska ok 1 är från och den andra är. Both lär ganska mycket samma koncept på prisåtgärder som är riktigt bra. Learntotradethemarket är mer teoribas som jag egentligen inte tyckte om eftersom det inte finns mycket faktiska forexstrategier att tillämpa. Asiaforexmentor fokuserar mer på live trading och visade 2 affärshemlighet som jag har testat fungerar ganska bra har gått igenom så många forex kurser har jag lärt mig att backtest strategier först innan de genomför dem eftersom de flesta strategier inte fungerar som de flesta Av dem som jobbar är fångade på skärmdumpar och visade dig men de visar aldrig tiderna det inte fungerar. Allt och allt är jag förvånad över att jag faktiskt har hittat en bra valutakurs, men kommer att följa upp för att se om strategierna fungerar konsekvent. Edited av eddiecheng 09 maj 13 11 36 AM.18.865 inlägg sedan maj 10.Originellt postat av M the name. Do du vet att MAS har nya kriterier för leverantörer mäklare av levererad FX, CFD och andra specifika investeringsprodukter för att bedöma lämpligheten av deras produkter för varje kund Med andra ord om du inte uppfyllde något av dessa kriterier, kommer du som vanligt inte att kunna handla forex i Singapore.1 Traded CFDs, Forex eller andra OTC-derivat minst sex gånger under de senaste tre åren .2 Passat ett examensbevis eller en högre kvalifikation i en relevant kurs.3 godkändes den Chartered Financial Analyst-undersökning som utförs av CFA-institutet eller ACCA-kvalifikationen för Chartered Certified Accountants eller.4. Arbetade minst tre consecuti Ve år under de senaste tio åren i ett relevant fält. Och förvånansvärt Forex kurs körs fortfarande, eller det är bara en del av självkännedom kurs för dig själv. Din ovanstående kriterier kan vara korrekta men bara om man behöver registrera sig hos myndigheten aka MAS som en registrerad representant, om man behöver söka affärer för handel. Jag var en av de ovannämnda sedan början av 90-talet men lämnade 2002. Om man behöver handla eget konto aka självhandlare behöver du inte ha några licenser att göra Så vad du behöver är PENGAR. Ursprungligen postat av eddiecheng. not riktigt sant att du kan handla forex även om du har en liten huvudstad som 1k. klart kan du inte förvänta dig att vinna 500 i 1 handel som kommer att bli som 50 vinst per handel. Det är för riskabelt på det sättet vilket är varför Forex kursen där ute som hävdar att ta 1k till XX, XXX belopp i hur många veckor är bara rena galen - du kommer enkelt att förlora alla dina pengar på 1 dag om du handlar så högt en stake. A anständigt förhållande blir 1-2 vinst per handel vilket är 10-20. Det kan tyckas litet, för att huvudstaden är liten, men om du ökar eller växer din kapital, så kommer det snöboll till en bra summa. På en sidotext har jag bara anmält mig för 3 online valutakurs ljud dum jag vet, men jag gillar att lära mig för att jag är om jag bara kan få 1 bra tips från en kurs som kommer att hjälpa till i min Forex trading, så det är värt det för mig de 3 har ganska bra recensioner, men ska se hur det går, eller är det bara en annan skitbelastning av teorier som inte fungerar. Jag trodde du behöll din 1k i din bankaccout. Vet du vad som är den faktiska kontraktsstorleken, per 1 lager av USA vs Swiss Yen eller 1 lag av BP Euro vs US. As Forex anses också som ett hävstångshandelsinstrument måste man ha minst 3-5 av den ursprungliga kontraktsstorleken, dvs US 3-5k per kontrakt 1 lag för att ens kunna tänka på att spekulera i Forex Trading. Om du har mindre än S 30k, bättre don Jag tänker på Forex som ditt föredragna investeringsval Jag arbetade i affärslokalen innan Erfarna miljoner dollar förlorade på marknaden med i timmar vad är din 1k investering.20.590 inlägg sedan 10 februari. Jag hade precis Grattis timmar med några av mina gamla kollegor från bank-valutahandeln för några veckor sedan. En kaki fick också marknadsfört nyligen i RBS-handlingspositionen Royal Bank of Skoltand tjäna 25k per månad Utländska banker betalade verkligen mycket. Också träffade några SIMEX LOCALs, de som bär röda jackor på handelsgolvet när det öppna utbrottet fortfarande finns kvar innan det byts ut av Electronic Trading System, ETS. Vissa av dem är alla de bull shit licenser som nämns ovan av M namnet handlas online, från Forex till aktieindex. Väl, jag kan gå tillbaka till självhandel också i framtiden också men aldrig med 1k.48 inlägg sedan Jan 13. Bara gör det, låt jag inte Jag vet inte vilken typ av näringsidkare du är Men jag är säker på att du vet nötter om Forex trading. Jag har handlat live i mer än 3 år, inte det är länge och är lönsamt. Du handlar inte handel med Forex som du inte ens vet 1k kan handlas Det finns sådana saker som MICRO-konto - micro lot storlekar Gå kolla in det. Många Forex Mäklare erbjuder Micro mycket storlekar. Forex är annorlunda från stocks. and du kan definitivt handla 2-3 eller något procent du vill ha med ditt 1k konto. Du vill ha talk cock och agera högre berg här. Du kan gå tillbaka till självhandel i framtiden men du gjorde aldrig för att du förlorar pengar det är därför Det är lättare att prata än att handla din egen levande och vara lönsam. Och du behöver inte haolian dina vänner här De är inte du, du är inte dem. Jag vet också många rika vänner. Tänk inte på den här bullshitten. Forex mäklare - Oanda är en av de många valutahandlare som erbjuder micro account. so du kan handla ett 1k konto precis som ett 100k konto Det spelar ingen roll. Enbart skillnad är det 1k-kontot du handlar med mindre mycket storlekar på 100k med större mycket storlekar. Men jag kommer inte rekommendera människor gör live trading med att öppna ett demo konto virtuellt konto first. Many forex mäklare erbjuder gratis nedladdning av deras mt4 programvara där du kan öppna ett forex-demokonto.31,7 83 inlägg sedan den 05 mars. Snabbast pratar jag med den här killen som handlade forex. Han använde alla slags bombastiska ord och tekniska jargong på mig och försökte imponera på mig. Sade han tjänade pengar på detta valutapar och det valutaparet. Då senare Jag fick reda på att hans handelskonto var som 1000 och hans PNL var som några cent eller några dollar om dagen eftersom han handlar mina kontrakt. Jag sa till honom varför jobba så hårt för de få centen Varför inte bara spela Mahjong - ett spel vinner yi fan och kan göra 4 redan. Han slutade prata med mig efter det.1 posten sedan maj 13.Edited by FireIce 15 maj 13, 10 59 PM.5 inlägg sedan mar 13. Jag gick nyligen till JF Lennon introduktions seminariet ser riktigt bra men priset ser också redan näsblodig 5k i 2-dagars session. Vem som helst känner till några andra gratis introduktionsexeminarier som är värda att gå, med anständigt tillfälle. Jag gillar att delta i dessa sessioner för att träffa andra nybörjarsäljare precis som jag.48 inlägg sedan Jan 13. Jag har aldrig Varit på JF lennon forex seminarium, men vet om några vänner som har varit genom det kan inte säga att det är mycket lovande efter att ha hört sina resultat från handel efter att ha deltagit i hans forex seminar. och det finns alltid en ytterligare uppdelning på baksidan av en bootcamp utomlands. Ursprungligen postat av eddiecheng. Jag har aldrig varit i JF lennon forex seminarium, men vet om några vänner som har gått igenom det kan inte säga att det är mycket lovande efter att ha hört sitt resultat från handel efter att ha deltagit i hans forex seminarium. och det finns alltid en ytterligare uppgång på baksidan, en förskole kurs och även en bootcamp utomlands. Singapore Seminarier Kurser och Preview. Binary Alternativ Scam Dec-2016. När ett binärt alternativ köps på mäklarnas plattform skapas ett avtal som ger köparen kännedom om investeraren rätt att köpa en underliggande tillgång till ett fast pris inom en specificerad tidsram med säljaren mäklare Alternativet måste hållas till förfall även om det är fem minuter i motsats till vanliga alternativ kan det inte säljas förrän då. Den grundläggande förutsättningen för binära alternativen webbplatsanvändning är vid en specifik tid, säg 1 25 pm kan du lägga ner kanske 100 att XYZ-aktien antingen ökar eller sänks i pris inom fem minuter med 1 30 pm Om du har fel får du 15 tillbaka Om du har rätt vinner du ca 70. Matematiskt har platsen en kant och du måste vara rätt 55 för att din satsning ska ha ett neutralt förväntat värde. Med viss förståelse av sannolikhet, online-spelmarknaderna och hur dessa webbplatser fungerar. Mycket få personer utanför professionella handlare kan slå handelsplatserna konsekvent för bra pengar. För att börja med kan den här typen snabbt bli beroendeframkallande, speciellt för att marknadsföra junkies. Även om beloppen kan vara små kan summan snabbt lägga till om många affärer är färdiga på en dag. Det tar inte lång tid att få saker att gå i hand För det andra kan ingen, oavsett hur kunnig, konsekvent förutsäga vad ett lager eller råvaror kommer att göra inom en kort tidsram. Som sådan kommer du aldrig att vinna över längre tid. Binär Options Trading Scam. The Sca m startar innan investeraren ens öppnar sitt mäklare konto Många nya binära optionshandlare blir knutna av en video om binära handelssignaler eller en binär alternativrobot. Scam Works Like This. Ett falskt företag öppnar en webbplats som ser ut som en legitim binär alternativ mäklare. De skapar en handelssignalprogramvara som lovar 100 noggrannhet och vissa skriver 100 garanti. De annonserar sitt handelssystem under flera namn med falska testimonials. When du går med i bluffen, förlorar du snabbt din första insättning på 250. Du får då ett telefonsamtal från en äldre mäklare som frågar dig att investera 5000. Då är recensioner av många olika binära signaler. Du bör först se. Minst 30 personer, inklusive ekonomichefer och pensionärer, har gjort klagomål om förluster vid handel med binära alternativ, med en person US 150 000 S 216 000 ur fickan, sa polisen igår. Dessa investerare har tappat mer än 1 miljon till oreglerade handelsplattformar, sade polisen på onsdagen. com plaints började eskalera i maj, med officerare som trodde att offren lurades i riskfyllda affärer av webbplatser - mestadels oreglerade enheter som påstod sig vara baserade på platser som Storbritannien, Cypern och Hongkong - lovande högavkastning och andra belöningar. Polisen utfärdade en varning på onsdag , rådande investerare att kontrollera listor samlade av den monetära myndigheten i Singapore MAS för att ta reda på vilka investeringar tjänsteleverantörer är reglerad. Police i går rekommenderade allmänheten att vara försiktig när handel online i binära alternativ, konstaterar att det har skett en kraftig ökning av klagomål som involverar sådan handel. Vid binär optionshandel försöker investerare att förutsäga om priset på en finansiell produkt - t. ex. aktier eller valutor - kommer att ligga över eller under ett visst pris vid en viss tidpunkt, från några minuter till några Månader i framtiden. De får en fast summa pengar om förutsägelsen är korrekt, eller förlora investeringen annars. SINGAPORE - Det har skett en kraftig ökning av klagomål som involverar online-handel i binära alternativ, sade polisen i ett pressmeddelande onsdagen den 14 december. Till och med har Commercial Affairs Department fått mer än 30 rapporter från investerare som har tappat mer än 1 miljon till oreglerade binära optioner trading platforms. According till polisen var de lokala kinesiska männen mellan 31 och 50 år och inkluderade finanspraktikanter och pensionärer. Ports Arbitrage Betting Scam 20 säger att de förlorade S 1m i investeringsbedrägeri Oct2016 Offer fick veta att spelprogrammet var lagligt som satsningar var Inte placerad i Singapore Banks anställd Jeffrey Tan anser sig vara kunnig när han gör finansiella investeringar. Men i december förra året började 30-åringen sätta 20 000 i ett offshore-arbitrage-spelbolag och fortsatte att förlora hälften av det. Han övertalade också ungefär sex vänner och hans föräldrar att investera cirka 200 000 i alla De förlorade alla sina pengar. Jag kände mig så skyldig att dra dem, eftersom jag försökte döda mig själv, sa han och visade The Times Times ett brev från Tan Tock Seng Hospital där han inlagdes för depression efter att ha tagit en överdos. Han hävdar att han har fallit offer för en sport betsyndikat som drivs av den 33-årige singaporeanska Alvin Ang Jun Bin, som hävdade att han representerade Isle of Man-registrerade offshore-bettingföretaget Keystone Trading i Singapore. Han har gjort en polisrapport mot Ang. Police bekräftat att mer än 20 rapporter har har nu blivit inskränkt mot Ang. De påstådda offren, mestadels i 20-talet och början av 30-talet, har satt upp en WhatsApp-chattgrupp för att dela information. Dina förluster uppskattas till totalt mer än 1 miljon, enligt medföljande offret Lau Cheng Yi 22- Årig, som driver mat - och dryckesaffärer, förlorade cirka 55 000 i kontanter och tre lyxklockor värderade till 72 000 totalt. Han lovade att han returnerade 2 till 10 procent varje månad, sa Lau, jag fick inte en enda cent och han är nu okontaktbar. Herr Lau sa att han träffade Ang i mars på en roti prata restaurang i Upper Bukit Timah. Han kom i en Nissan GTR sportbil och hade på sig Louboutin skor och en Rolex klocka, sade Lau. Utdraget av löftet om riskfri avkastning överlämnade Lau sin Audemars Piguet Las Vegas klocka värd mer än 30.000 på plats. En dag senare, herrn Ang öppnade ett onlinekonto för Lau på Keystone Trading-webbplatsen med 20 000 poäng till hans namn. Under två månader senare investerade han mer pengar efter att ha blivit övertygad. I juni hade han satt 127 000. Han kände att något var fel den månaden när Webbplatsen var nere Han träffade Ang på tomrumsdäcket på hans Bangkit Road Housing Board Flat Han sa att Ang hävdade att hans chef - Sky - hade runnit bort med pengarna och lovat att leta efter honom att returnera den. Övriga offer sa herr Ang försäkrade dem att satsningsprogrammet var lagligt som th e-spel var inte placerade i Singapore, men via Keystone Trading s kontor i Shenzhen, Kina och USA. Mr Ang s mobillinje avbröts och han svarade inte på meddelanden till sin telefon. När reporterna besökte sin HDB-lägenhet i Bangkit Road, sade sin pappa att han flyttade ut förra året och kom hem enbart ibland. Skulle hans son vara utomlands sa han att jag också kommer att undvika människor om jag var honom Varför frågar du så många frågor. Polisen hade inte siffror för investeringsbedrägerier Specifikt Det fanns totalt 5 150 fuskfall från januari till september i år, medan hela förra året såg 6 556 fall, upp från 3 898 år 2014. Mr Tan hanterar nu hans depression, men episoden har lärt honom att han inte ska vara lockade av löften om lätta pengar jag betalade ett pris för att lära mig detta, sa han. En version av den här artikeln framkom i The Print Times edition den 17 oktober 2016, med rubriken 20 säger att de förlorade 1m i Investment Scam Print Edition Prenumerera.

No comments:

Post a Comment