Monday 14 August 2017

Florida Forex Bedrägerier


CFTC Bedrägeri Advisories. Foreign Valutahandel Forex Bedrägeri. Forex marknaden är volatil och bär stora risker Det är inte platsen att lägga några pengar som du inte har råd att förlora, till exempel pensionskassor, eftersom du kan förlora mest eller allt det väldigt snabbt CFTC har bevittnat en kraftig ökning av Forex trading-bedrägerier de senaste åren och vill ge dig råd om hur man identifierar potentiellt bedrägeri. Tecken på en möjlig bedräglig försäljningsplats. Låt dig tro att du kan dra nytta av aktuella nyheter som redan är kända för allmänheten. Göras genom muntliga hänvisningar eller e-postmeddelanden från vänner och släktingar, medlemmar i samhällsorganisationer, kyrkor eller sociala grupper. Kontakt dig om att be om personlig information, t. ex. ditt namn, telefonnummer, e-postadress och hemadresser. Att pröva det med Forex finns Ingen nedåtriktad marknad. Eventuella övertalande taktik som du kan uppleva. Att dölja utsikterna till rikedom och locka dig med något du vill, men kan inte få denna Euro-dollar-affär garanteras stiga Oroa vad dina nuvarande investeringar gör. Att försöka bygga trovärdighet genom att hävda att vara hos ett välrenommerat företag eller att ha en särskild uppgift eller erfarenhet Tro mig, som 10-årig vice vd på detta företag, skulle jag aldrig sälja något som inte gör T producera. Att lära dig att tro att andra kunniga människor redan har investerat. Så här har Bob nerför gatan från dig började. Jag vet att det är mycket pengar, men jag är och så är hälften av vår klubb. Det är värt varje dime. Erbjudande att göra en liten tjänst till dig i motsats till en stor tjänst kommer jag att ge dig en paus på min normala Forex-provision om du nu köper halvvägs. Skapa en falsk känsla av brådskande genom att hävda begränsad leverans Det finns bara två enheter kvar och Den asiatiska marknaden är på väg att öppna, så jag anmäler mig idag. Se till för dessa röda flaggor för att hjälpa till att identifiera valutaväxlingssvindel. Promiserar det med Forex, det finns ingen björnmarknad. Förmåner som hävdar att du kan eller bör handla på interbankmarknaden. Resenderar att skicka eller överföra pengar snabbt Via Internet, via post eller på annat sätt. Svårighet att få bakgrundsinformation om personen och eller företaget. Innan du deltar i Forex Trading, Fråga, fråga och fråga lite mer. Kontakta CFTC för att kontrollera företagets registreringsstatus, affärsbakgrund, Och disciplinära history. Ask om detaljerna i Forex trading marknaden och dina skyldigheter om du deltar. Ska om företaget och den enskilda s prestanda rekord på uppdrag av andra kunder. Ska någon inte villig att följa varför de är tveksamma att göra det. Ask för all information skriftligen. Lita inte på muntliga löften eller uttalanden. Kontrollera all information du får för att försäkra dig om att företaget är och gör vad det säger att det gör. Skaffa en skriftlig information om riskupplysningar. För en oberoende rådgivning Och licensierad finansiell rådgivare eller konsult som du litar på. Frågor att fråga någon finansiell professionell. Hur är du kvalificerad att ge mig den här tjänsten. Hur uppfyller denna produkt mina ekonomiska behov. Hur mår du? Hjälp till din tjänst. Om du bestämmer dig för att delta i Forex Trading. Do inte deponera mer pengar än du har råd att förlora. Inte låna ditt hem eller pengar i dina besparingar. Inte handla på margin om du inte förstår det Marginalhandel kan göra Du ansvarar för förluster som mycket överstiger dollarbeloppet du deponerat. Om du har frågor, är medveten om misstänkta aktiviteter eller tror att du har lurats, var vänlig kontakta CFTC snabbt Ring CFTC på 866 366 2382 eller lämna ett tips eller klagomål. Universal Forex Trading Carmen Katsaitus FOREX Con Artists - The Face of Pure Unadultered Evil Fort Lauderdale, Florida. Om din verksamhet är villig att göra ett åtagande till kundnöjdhet Klicka här nu. Om du har kontaktats av antingen Carmen Katsaitis eller Evan Taubman om finansiella Eller någon annan affärsrättslig fråga, föreslår jag att du går noggrant, eller ännu bättre tittar någon annanstans, jag har förlorat USA 19.000 genom deras bedrägerier och slarviga misstag, och jag vill inte att andra människor ska Faller i samma fälla. Jag var närmade av Evan Taubman hösten 2007 hade jag ingen aning om vem han var när han ringde mig, inte heller var han fick mitt nummer. Vid den tiden sa han att han hade velat hjälpa mig tidigare men gjorde inte Jag har det rätta fordonet och nu erbjöd han sig att handla Forex på min räkning via hans team av sakkunniga när jag noterar att jag nu äger detta domännamn, eftersom de har övergivit det. Frekvensen var jag fascinerad av erbjudandet eftersom 6 månader tidigare Jag hade känt någon som var ganska rik och han hade 3 personer som handlade Forex på hans vägnar. De splittrade vinsten hälften hälften fortsatte nedan. Evan sa att min kostnad skulle vara 70 per in och ut handel köpa och sälja Jag tyckte att det var rättvist , Förutsatt att de faktiskt skulle göra mig pengar. Han fortsatte sedan med att få mig i kontakt med sin personliga assistent, Carmen Katsait. Det visar sig att Carmen inte var hans assistent, men som jag senare upptäckte var hon faktiskt ägare till och Evan arbetade för Henne. Var som helst kom Evan som ett ganska stort skott, alltid Han kastade flera miljoner dollar figurer runt för att försöka imponera på mig. Han rådde att de endast handlar Forex konservativt, med stoppförluster mm Med Carmens söta talande persistens bestämde jag att jag skulle ge dem ett skott, och så under nästa gång Månad har jag kopplat sammanlagt 19.000 till 2 separata Forex Mäklare konton, placerade dem som fullmakt. I början spelade jag det konservativt genom att ge dem bara 5.000 och att se affärer som dyker upp i mitt konto tillsammans med starka vinster, jag Såg dem att vara uppriktiga Så kort därefter rådde de till att de kunde göra ett bättre jobb om de hade mer att arbeta med, och så kopplade jag dem till ytterligare 7000. Tyvärr, inte långt efter, och genom ett freak-tillfälle blev hela mitt konto utplånat Praktiskt taget över natten Carmen skyllde på det i Forex-bolaget och stängde inte av mitt konto som hon hade begärt. Men först nyligen Nov 2008 efter att ha pratat med CFO i det mäklarföretaget lärde jag mig att det inte fanns något på filen a Om en begäran om att mitt konto ska stängas. CFO är ganska förvånad över att lära känna mina händelser eftersom han säger att de hade absolut ingenting att göra med det. Så tillbaka, Carmen och Evan insisterade på att det inte var deras fel att mitt konto har utplånats Liksom det visade sig att de hade förlorat 500 000 i andra människors konton som de hanterade när jag trodde dem eftersom de verkade vara äkta och uppriktiga Innan denna tur blev olycklig händelseändring hade jag redan kopplat dem till ytterligare 7 000 sedan de Begärde mer finansiering men lyckligtvis hade de inte kommit runt för att lägga till det på mitt handelskonto När jag frågade Carmen om hon kunde bygga upp den förlorade 12 000 från 7 000 sa hon JA Trots min fråga handlar hon konservativt för att återuppbygga mina förluster, insisterade hon fortfarande på Högriskaffärer Jag anser mig själv vara en riskmakare, men jag tar beräknade risker och jag tycker inte om saker som rusas. En av flera exempel på den slarv som jag såg kom ut när precis innan du gick till Chris Tmas semester, Carmen sätta i en 2-lot handel och sedan tog off för Costa Rica jag tittade dag för dag som min konto värde sjönk och trots alla mina ansträngningar kunde jag inte nå någon på hennes kontor Av märkligt slump, mäklarfirman s Hemsidan var under uppbyggnad så jag kunde inte ens ladda ner sin plattform eller få tillgång till mitt handelskonto för att få ett manuellt stopp på plats. Till slut kunde jag få tag på Evan som också hade gått till Costa Rica. Han sa att han skulle prata med Carmen när han såg henne om en timme och de skulle ringa tillbaka jag väntade och väntade och hon ringde inte tillbaka. Mitt konto hade nu gått under 0 och det var inget jag kunde göra med det Carmen s extrem nivå av vårdslöshet och hennes lackadaisical Attityd chockade mig Hon insisterade på att hon hade folk att titta på hennes konton i hennes frånvaro men jag tvivlar starkt på att eller de skulle ha stoppat shenanigans Nu när hon personligen utplånat USA 19 000 av mina pengar lärde jag mig snabbt att varken hon eller Evan hade en Jag använde det här ganska skrämmande Inte bara det, men när jag gick igenom mina kontoutdrag upptäckte jag att jag faktiskt belastades i genomsnitt 100 per in-handel, inte den 70 jag hade kommit överens om. När jag Lämnade mina resultat till Evan och Carmen, komplett med fullständiga transaktionsuppgifter som mäklarfirman hade mailat mig, alla Carmen sa att hon skulle titta på den och kontakta någon hos mäklarfirman för en förklaring. Tja, 3 månader blev till 10 månader och jag fick Ingen återkallande och ändå kunde hon aldrig förklara avvikelsen Allt jag ville var några av mina pengar tillbaka som jag tydligt hade betalt, och hon vägrade att överväga det. När jag pressade vidare sa att detta var oacceptabelt, sa hon att hon inte längre skulle acceptera min Samtal och jag får aldrig ringa henne igen och även om någon från mäklarfirman skulle ringa henne om mitt fall, skulle hon inte prata med dem varför hon insisterar på att jag har förspunnit för mycket av hennes tid redan ursäkta mig, men efter att ha torkat Ut USA 19.000 på grund av Ren skamlöshet kände jag att jag hade all rätt att förstå vad som ägde rum. Och som vi hade knappt talat för ett par timmar under 2008 som hon var borta i Grekland i 6 månader var Carmen s plötsliga rubbande attityd det ordspråkiga halm Som bröt kamel s tillbaka, och det ledde mig att varna andra så att de inte kan drabbas av en liknande öde - sålunda den här webbplatsen. Sammanfattningsvis började mina kontakter med både Carmen Katsait eller Evan Taubman ganska trevligt, men jag kan inte ringa Var och en av dem trovärdig eller med integritet. Med dem båda hade vi kommit överens om en 70 per in-out-handel, men det blev uppblåst nästan 50 till över 100. Jag hade också fått höra att stoppförluster användes, men i Faktiskt de aldrig var För alla ändamål var det en kontant grepp, enkel och enkel De fick betalt 100 provisioner i genomsnitt per in ut handel oavsett om de gjorde mig pengar eller förlorade pengar Det var verkligen ingen prestationsincitament att göra bra, Och däri ligger kärnan som kallas GREED. Un Lyckligtvis har Universal Forex Trading stängts av, utan tvekan efter att Carmen Evan insåg att de hade NERO Forex trading acumen och borde aldrig ha varit i branschen att investera till att börja med. Dessa människor är SCAM-artister först och främst. Vid sista kontrollen dumpar Carmen också I fastigheter och inteckningar via följande firma. Investeringar i bostadsrätter Carmen Katsaitis, Loan Associate Trinity, FL 34655 Telefon 954 696-8694. Senast hörde jag att Carmen kan också arbeta i Grekland, utan tvekan att undkomma den vrede amerikanska investerarnas vrede. As för Evan Taubman, har jag ingen aning om hans nuvarande vistelseort, men utan tvekan försöker han fortfarande repa i fler människor till hans ekonomiska bedrägerier. Denna rapport skrevs på Ripoff Report den 02 11 2012 11 41 AM och är permanent Posten ligger här Angiven utstationeringstid är Arizona lokal tid Arizona övervakar inte sommartid så posttid kan vara Berg eller Stillahavsområdet beroende på årstiden. Ripoff Report har en exklusiv licens till denna repor T Det får inte kopieras utan skriftligt tillstånd från Ripoff Report LÄSEN Utländska webbplatser stjäl vårt innehåll. Sök efter ytterligare rapporter. Om du vill se fler Rip-off Rapporter på denna företagsperson, sök här. För att försäkra dig om det bästa Resulterar i din sökning. Hämta namnet kortfattat och försök olika varianter av namnet. Ta inte med S, Inc, Corp eller LLC i slutet av företagets namn. Använd endast den första huvuddelen av ett namn för att bli bäst Results. Only sök ett namn i taget om företaget har många AKA s. Report Rebuttal. Respond till denna rapport. Är du en ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen, eller kan du tillhandahålla Insiderinformation om detta företag. Är du också offer för samma företag eller enskilda Want Justice File en Rip-off Report, hjälpa andra konsumenter att bli utbildade och låt dem komma undan med det. Repair Your Reputation. Got Rapporter inlagd mot Du lösa problemen och bygga om förtroende Genom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program Det bästa sättet att hantera och reparera ditt företags rykte Att dölja negativa klagomål är bara ett band-hjälp Konsumenterna vill se hur företagen tar hand om affärer Alla företag kommer att få klagomål Hur dessa företag tar hand om dem Klagomål är vad som skiljer goda företag från dåliga företag. Ta bort rapporterna Bättre än Arbitrera för att ställa in posten straight. AUTHOR Pradeep - Canada. SUBMITTED tisdagen den 18 september 2012.POSITERAT tisdag den 18 september 2012. Tack till ett tips från en dam Som hade missbrukats av Even Taubman flera gånger, har jag nu mycket mer information om den här konsten. Han har varit in och ut ur fängelset i 20 år på många anklagelser, inklusive överraskning, Grand Theft. Vad en SCUM BAG. Du kan se en LOT mer information om Evan Taubman på Från lista SessionID 14651867.or EVAN TAUBMAN. Stated Residence vid utgivning 20335 W COUNTRY CLUB DR AVENTURA, FL 33380 33380.Alias ​​EVAN TAUBMAN, EVAN N TAUBMAN, EVAN NEI L TAUBMAN. Scars, Marks, och Tatueringar Typ Plats Beskrivning TATTOO BACK INSIDE MUNDRUM TATTOO BACK SUN TATTOO BACK SUN FACE FRÄMMEN FACE W LADY TATTOO VÄNSTER ARM FACE FLAME AUSTIN FISH 2-1-94 TATTOO VÄNSTER ARM FRÄMMAR TATTOO VÄNSTER CHEST FRIEN FACE TATTOO VÄNSTER LAG HUND TATTOO HÖGER ARM ROADRUNNER COYOTE TATTOO HÖG LAG BLOMM TATTOO HÖGRE LEG TRIBOL. Ständig fängelsestraff Historik Anfall Datum Anfall Syndatum Landsfall Nej Fängelse Sänglängd 08 24 2006 DRIV W LIC SRCD FELONY 11 19 2008 BROWARD 0614921 1Y 9M 2D 10 02 2006 DRIV W LIC SRCD FELONY 11 19 2008 BROWARD 0617471 1Y 9M 2D 02 20 2008 DRIV W LIC SRCD FELONY 11 19 2008 BROWARD 0803563 1Y 9M 2D 06 09 2008 GRANDSTJÄRN, 300 L 5 000 11 19 2008 BROWARD 0818717 1Y 9M 2D. Note Brottsbeskrivningarna är avkortade och återspeglar inte nödvändigtvis dömningsbrottet. Vänligen hänvisa till domstolsdokumenten eller Floridas stadgar för ytterligare information eller definition. Insamling Historia Datum In-Custody Date Out-of-Custod Y 03 11 1999 04 06 2000 04 12 2001 10 16 2005 11 25 2008 04 22 2010.Prior Fängelseshistoria Obs! Data som återspeglas täcker perioder med fängelse med Florida Corrections sedan Januari 1983. Brott Datum Brottsdatum Sista datum County Case No Prison Sence Length 11 20 1998 COCAINE - BESÖKNING 02 24 1999 BROWARD 9823569 1Y 5M 0D 11 20 1998 02 24 1999 BROWARD 9823569 1Y 5M 0D 11 20 1998 AGGRAVERAD FLEEING LEO 02 24 1999 BROWARD 9823569 1Y 5M 0D 11 20 1998 DRIV W LIC SRCD FELONY 02 24 1999 BROWARD 9823569 1Y 5M 0D 10 24 1998 SKYDD MISSILE-BLDG VEH 02 24 1999 BROWARD 9824610 1Y 6M 0D 06 21 2000 FORGERY UTTERING 02 14 2001 BROWARD 0011004 2Y 6M 0D 06 21 2000 GRANDTYFT 5KL 10K 02 14 2001 BROWARD 0011004 2Y 6M 0D 06 21 2000 OBSTRUCT CRIME UNDERSÖKNING 02 14 2001 BROWARD 0011004 2Y 6M 0D 08 18 2000 DRIV W LIC SRCD FELONY 02 14 2001 BROWARD 0014564 2Y 6M 0D 10 15 2000 04 09 2001 BROWARD 0018132 5Y 0M 0D 08 26 2000 DRIV W LIC SRCD FELONY 02 14 2001 BROWARD 0100619 2Y 6M 0D. R Är du en ägare, anställd eller ex-anställd med antingen negativ eller positiv information om företaget eller individen, eller kan du lämna insiderinformation om detta company. Avoid Fraud. Avoid Fraud. The commodity futures och optionsmarknaderna är Högriskinvesteringar och du kan snabbt förlora hela investeringen CFTC Office of Consumer Outreach ger gratis utbildningsresurser för att öka medvetenheten hos potentiella investerare innan de blir involverade i marknaderna. När du undersöker marknadsinvesteringsmöjligheter, var noga med att kontrollera mot CFTC s Tecken på bedrägeri för varningstecken på bedrägliga fordringar. Om du tror att du har kontaktats av eller är involverad i en bluff eller annan bedräglig aktivitet, kontakta CFTC. Report Misstänksam aktivitet. Detta innehåll finns även på spanska Aviso al Consumidor En Espanol. Grunderna. Innan du handlar med råvaror eller terminer, utbilda dig själv om grunderna för handel. Kolla in din finansiella leverantör. Verifiera dig R finansiella leverantörens registreringsstatus och disciplinär historia innan du investerar Uppdatera deras uppgifter minst en gång per år. Använd CFTC SmartCheck för att verifiera att dina finansiella proffs är korrekt registrerade och i god ställning. Kontrollera CFTC RED List Registration Deficient Du borde undvika enheterna på detta Lista De har identifierats som agerande i en kapacitet som tycks kräva registrering, men de är inte korrekt registrerade. Kontrollera registreringsstatus och disciplinära historia hos National Futures Association eller ring NFA på 800-676-4632. Kontrollera online för disciplinär historia med CFTC eller ring oss på 866-366-2382.Kontakta din stat s värdepapper commissioner. Contact din stat Attorney General s Office och statliga bank-, försäkrings - och värdepappersregulatorer som ofta har egna webbplatser. Kontakta Better Business Bureau. Contact National Bedrägeri Information Center. Ta reda på om ditt företag och alla parter som är involverade i handeln är registrerade eller reglerade Institutioner eller enheter som är utanför CFTC: s jurisdiktion Kontrollera följande webbplatser om att vissa institutioner utanför CFTC: s jurisdiktion inte förekommer i någon av dessa listor eller på några andra lättillgängliga platser. Federal Reserve Board. Federal Financial Institutions Examination Council. Federal insättningsförsäkring Corporation. US Securities and Exchange Commission. Kontorets ansvarig för valutaförvaltningen. Kontoförvaltningsövervakning. National Credit Union Association. Innan du investerar, fråga din finansiella leverantör följande frågor. Legitima företag har inga problem att tillhandahålla Du denna information. Hur är du kvalificerad att ge mig den här tjänsten. Hur uppfyller denna produkt mina ekonomiska behov. Hur betalas du för din service. Vilka avgifter och provisioner tar du ut. Vilka statliga och federala byråer regleras du av och är Du registrerade Var säker på att verifiera deras svar. Det bästa sättet att skydda dig mot bedrägerier är att hålla dig informerad. Var medveten om th E taktikbedrägerier använder dig för att locka dig till att göra tvivelaktiga investeringsbeslut. Titta på följande i försäljningsställen. Hög avkastning eller garanti - verifiera företagets eller enskildens resultatlista, investera inte om du inte kan få solid information om investeringen och Företaget. Begränsade tidsåtgärder eller högtrycksförsäljningstaktik får inte skjutas till ett snabbt beslut. Var misstänksam om de begär ett omedelbart engagemang eller om de ber dig att skynda på betalningen, oavsett metodkassa, pengaröverföring, kreditkort osv. . Lite eller ingen risk förutom USA: s förpliktelser. Samtliga investeringar har en viss risk. Terminsavtal är hävda eller marginaliserade. Du kan vara ansvarig för förluster som överstiger din initiala insättning. Be om ett skriftligt uttalande om riskhantering. Utnyttja vänskap eller förtroende Kolla in det med någon vars ekonomiska råd du kan lita på, inte tappa för fordringar som andra du vet redan har investerat. Exklusiva erbjudanden, begränsat utbud, speciellt discoun Ts eller favoriter undviker några erbjudanden som är tillgängliga bara för vissa personer eller krav på brådskande på grund av begränsad tillgänglighet. Ansökningar om interbankmarknadshandel undviker företag som erbjuder handel med utländsk valuta för dig på interbankmarknaden, ett nätverk av stora företag och banker. Tillvägagångssätt som inte tar nej till ett svar, upprepade telefonsamtal, hot och uppmanar dig att dra nytta av en viss trend eller händelse på marknaden. Speciella uppgifter, krav på trovärdighet akta dig för individer som hävdar att de har speciell erfarenhet eller hävdar trovärdighet baserat på var de Jobba till exempel tro mig som senior vice president för ezy pengar inc jag aldrig skulle sälja en investering som inte producera. för att bli ett offer. Ask för skriftligt material legitima företag kommer inte att ha problem med att tillhandahålla skriftlig information. Beware få Riktiga snabba ordningar om det låter för bra för att vara sant, är det förmodligen Var särskilt vaksam om du nyligen gick i pension eller kom i pengar och letar efter en Säker investering. Fyll i oönskat telefonsamtal om att investera vara skeptisk om någon som du inte känner ringer dig om investeringsmöjligheter Även om de kan hävda att de fått ditt namn från en lista. Kolla in företaget eller organisationen fråga vilka statliga eller federala byråer företaget Regleras av och med vem det är registrerat Verifiera med CFTC SmartCheck. Vad har du för att du inte är nöjd, får någon garanti eller återbetalning skriftligen. Betyget av testimonials kan du inte verifiera kontrollera företagets legitimitet och alla referenser. Akta dig för falska webbplatser gör din forskning och verifiera med den byrå eller organisation som har myndighet över vilken typ av investering du överväger. Kontrollera CFTC SmartCheck lära dig om de senaste bedrägerierna. Våra bedrägeribekännanden ger information om specifika typer av bedrägerier. Rapporten misstänks Aktivitet. Till anmäla eventuella överträdelser av råvaruhandeln. Kalla CFTC: s avdelning för verkställighet vid 866-FON-CFTC 866- 366-2382.Submit our online form. Submit en Form TCR under vårt whistleblower program. Sänd oss ​​ett brev adresserat till CFTC Office of Cooperative Enforcement 1155 21st Street, NW Washington, DC 20581.

No comments:

Post a Comment